“Zήσε και off line” είναι το κεντρικό μήνυμα ενημερωτικής καμπάνιας που έχει στόχο να προτρέψει τους νέους στη συνετή χρήση και όχι στην κατάχρηση του διαδικτύου. Έτσι εγκαινιάζεται και η συνεργασία της Μονάδας Έγκαιρης Παρέμβασης Προβληματικής Χρήσης του Διαδικτύου του ΚΕΘΕΑ με τον Όμιλο Σαράντη. Οι καταναλωτές μπορούν να βρουν σχετικό ενημερωτικό υλικό στο δίκτυο καταστημάτων της ΑΒ Βασιλόπουλος, ενώ ο Όμιλος Σαράντη θα ενισχύσει χρηματικά το ΚΕΘΕΑ για την αγορά υλικοτεχνικού εξοπλισμού, θα διοργανώσει ενημερωτικά σεμινάρια και θα δημιουργήσει digital υλικό για το θέμα της εξάρτησης από το διαδίκτυο.
- Home
- >
- Νέα
- >
- Eιδήσεις & ανακοινώσεις
- >
- “Zήσε και off line”: συνεργασία Ομίλου Σαράντη με ΚΕΘΕΑ