“Zήσε και off line”: συνεργασία Ομίλου Σαράντη με ΚΕΘΕΑ 


“Zήσε και off line” είναι το κεντρικό μήνυμα ενημερωτικής καμπάνιας που έχει στόχο να προτρέψει τους νέους στη συνετή χρήση και όχι στην κατάχρηση του διαδικτύου. Έτσι εγκαινιάζεται και η συνεργασία της Μονάδας Έγκαιρης Παρέμβασης Προβληματικής Χρήσης του Διαδικτύου του ΚΕΘΕΑ με τον Όμιλο Σαράντη. Οι καταναλωτές μπορούν να βρουν σχετικό ενημερωτικό υλικό στο δίκτυο καταστημάτων της ΑΒ Βασιλόπουλος, ενώ ο Όμιλος Σαράντη θα ενισχύσει χρηματικά το ΚΕΘΕΑ για την αγορά υλικοτεχνικού εξοπλισμού, θα διοργανώσει ενημερωτικά σεμινάρια και θα δημιουργήσει digital υλικό για το θέμα της εξάρτησης από το διαδίκτυο.