Το spot του ΚΕΘΕΑ σε πανευρωπαϊκή μετάδοση από το Εuronews


To τηλεοπτικό κοινωνικό μήνυμα του ΚΕΘΕΑ επέλεξε να προβάλλει δωρεάν επί τέσσερις μήνες το Euronews, το κανάλι με την υψηλότερη τηλεθέαση στην Ευρώπη. Η προβολή γίνεται στο πλαίσιο του προγράμματός του «One Minute of Responsibility» (Ένα λεπτό υπευθυνότητας), όπου φιλοξενούνται μηνύματα με στόχο την ευαισθητοποίηση των ευρωπαίων πολιτών γύρω από μεγάλα κοινωνικά ζητήματα.

Πρόκειται για το σποτ που δημιούργησε αφιλοκερδώς για το ΚΕΘΕΑ η διαφημιστική εταιρεία McCann Athens, σε συνεργασία με την εταιρεία παραγωγής X-rated το 2012. Το σποτ μιλάει με αλληγορικό τρόπο για την εξάρτηση και στέλνει το ελπιδοφόρο μήνυμα ότι στο πρόβλημα υπάρχει διέξοδος. Έχει προβληθεί επανειλημμένα από τους ελληνικούς τηλεοπτικούς σταθμούς και σε κινηματογραφικές αίθουσες ως κοινωνικό μήνυμα.

Για τις ενημερωτικές του ενέργειες το ΚΕΘΕΑ βασίζεται πάντα στην ευαισθησία και την αλληλεγγύη της κοινωνίας των πολιτών και των ΜΜΕ και δεν δαπανά πόρους που μπορούν να διοχετευτούν στην υποστήριξη των εξαρτημένων και των οικογενειών τους.