Το ΚΕΘΕΑ, με στόχο την ενημέρωση του ευρύτερου κοινού για τις υπηρεσίες που προσφέρει στους χρήστες και τις οικογένειές τους, ανοίγει το δίκτυο των συνεργασιών του και «ταξιδεύει» από αυτό το φθινόπωρο με δύο από τις μεγαλύτερες ακτοπλοϊκές ελληνικές εταιρείες.
Στο πλαίσιο της συνεργασίας του οργανισμού με τη Blue Star Ferries, την Anek – Superfast και τη Minoan Lines, το επιβατικό κοινό θα μπορεί να βρίσκει σε ειδικά stands έντυπα με το κεντρικό μήνυμα του ΚΕΘΕΑ «Στην κρίση απαντάμε με αλληλεγγύη».
Αυτή η ενέργεια προβολής είναι η συνέχεια της μεγάλης καμπάνιας του ΚΕΘΕΑ που ξεκίνησε στις 26 Ιουνίου, την Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών, και που θα διαρκέσει μέχρι το τέλος του έτους, με στόχο να ευαισθητοποιήσει για την ανάγκη στήριξης των πιο ευάλωτων κοινωνικά ομάδων κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης.